30 cze 2015

Pielęgnacja moich włosów

 Hej , dzisiaj trochę o pielęgnacji moich włosów. Nie jest może ona jakaś profesjonalna ale trudno.
                                                                  No to zaczynamy !

Przed tym szamponem miałam taki niebieski Gliss Kur który był dla mnie bardzo dobry. Ten niestety go nie pobił i nie ma nic niezwykłego w sobie :( Więc na pewno wrócę do tamtego starego.


Według mnie ta odżywka jest naprawdę godna uwagi. Niestety , już się kończy się mi ale na pewno kupuje następną. Po niej moje włosy stały się takie inne za bardzo nie wiem jak to określić. Ale polecam!


Zawsze gdy moje włosy przed wyjściem nie wyglądają dobrze , używam suchego szamponu Batiste.
Bardzo go lubię i ratuje mnie w nie jednej sytuacji. Bardzo polecam , jest bardzo dużo rodzai do wyboru więc każdy znajdzie coś dla siebie :) 

Wszystkie moje wcześniejsze szczotki wyrywały mi włosy a nie rozczesywały. Jednak jak kupiłam tą szczotkę zmieniło się to na szczęście. Kupiłam ją w Hebe , bo podejrzewam że będziecie się pytać.

To wszystko o pielęgnacji moich włosów.Spróbuje napisać przynajmniej jednego posta który się opublikuje jak mnie nie będzie :) Szykujcie się na zdjęcia z wyjazdu. 
Jeszcze dziękuje , że mam już 5 obserwatorów! Jak to zobaczyłam nie mogłam uwierzyć.
Do następnego napisania, buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Jestes chyba najmlodsza wlosomaniaczka na ktora trafilam:D Zycze Ci udanego wyjazdu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha masz rację od dłuższego czasu zwracam uwagę na włosy :D :*

      Usuń
  2. mam taka sama szczotke !

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam nigdy tej odżywki, więc być może wypróbuję, skoro tak polecasz :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam szampon z Batiste, bardzo często go używam :) Ja do włosów używam szamponu z Babydreem, jest bardzo dobry :)
    Pozdrawiam ;*
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już ostatnie tygodnie mogę używać różnych szamponów, ponieważ wybieram się na stałe prostowanie włosów po których mam specjalny szampon! przez te 2 tygodnie pewnie sięgnę po tą odżywkę!
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne produkty :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja okurat bardzo lubię ten szampon :))
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jak miło mi :) Na twojego bloga kiedyś wpadłam przypadkowo i bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  9. Również używam tych odżywek do włosów :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń