7 cze 2015

Poznajmy się!

Hej, piszę do was po raz pierwszy. Bardzo z tego powodu się cieszę. Mam nadzieję że polubimy się! No dobra może zacznę od początku!


Mam na imię Patrycja , chociaż wolę jak moi znajomi mówią na mnie po prostu Pati. Jestem pozytywną dwunastolatką z Polski :)

 Pewnie pomyślicie , że to jest kolejny niepotrzebnie założony blog (?) i na pewno nie będzie na nim nic ciekawego. Ja za to spróbuję zrobić tak żebyście jednak tak nie myśleli i żebyście bawili się że mną bardzo dobrze. Gwarantuje Wam że to nie jest blog który zaraz zniknie z internetu. 

Dobra wracam do tematu :D macie poniżej kilka moich nieprofesjonalnych zdjęć które można po prostu nazwać selfie :)

Napiszcie w komentarzu trochę o sobie po prostu poznajmy się!
Do następnego postu! Buziaki :*



4 komentarze:

  1. Świetny blog! Z chęcią zobaczę wiecej! Pozdrawiam Pati :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że tu zajrzałam bo zostaje na dłuzej heh <3

    OdpowiedzUsuń