31 lip 2015

My morning routine


Zaczynam dzień jak każdy od wstania. W wakacje nie zwracam nawet godziny o której powiedzianą tutaj czynność. Zazwyczaj jest to między 10 a nawet 11. Czyli nie jestem rannym ptaszkiem , a druga kwestia nie umiem jak dużo osób-pójść wcześnie spać. Mój ostatni rekord 2 w nocy. Pewnie pomyślicie , że co taki ktoś jak ja robi o tak później godzinie? Taa...odpowiedzi na to pytanie nie ma. Chociaż zaraz wam wytłumaczę co jest tego przyczną. Ale to trochę później :)



 Następna czynność mycie zębów - ale może dla potrzeb postów ominiemy to? Oczywiście nie w realnym świecie haha. 
Śniadanie co tu zjeść? Ja jem najczęściej zwyczajne nudne kanapki , jednak w wakacje możemy sobie pozwolić na coś o niebo lepszego i oryginalnego. Ja w tym przypadku robię sobie musli do tego dodaję jogurt oraz owoce. Na zdjęciu nie widnieje efekt gotowego , że tak powiem dania. W chwili robienia tego zdjęcia w ogóle nie byłam głodna.Taka jestem już od kilu dni , ponieważ jestem troszkę przeziębiona :(



Czas na pielęgnacje ! Ja najczęściej używam rano lub przed wyjściem kremu Kolastyna Young , uwielbiam i polecam ! Jednak czasami używam tego toniku z firmy bardzo dobrze wam znanej Under Twenty.



Następnie gdy już jestem gotowa i nie mam nic w planach oglądam mój od niedawnego czasu
ulubiony serial , którego zdążyłam już zostać fanką "Pamiętniki Wampirów" Uwielbiam , uwielbiam i uwielbiam. Jeżeli ktoś mnie się zapyta czy jestem za Stefanem z Eleną czy za Damonem z Eleną - zdecydowanie i bez zastanowienia powiem , że jestem za tą pierwszą wersją. Tak mnie ten serial wciąga , że nie umiem tego opisać choć jestem dopiero na połowie 2 sezonu.Więc macie tutaj kolejny fakcik o mnie - fanka " Pamiętników Wampirów" , patrzcie jak szybko się poznajemy :)


No to na tyle w tym poście a ja zmykam oglądać kolejny odcinek mojego ulubionego serialu , papa :*

4 komentarze:

  1. Oglądałam kilka odcinków ,,Pamiętników wampirów'' :) Jednak moim ulubionym serialem jest ,,Reign''.
    Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna jesteś <3 świetnie piszesz, dobrze że twoja ibff mi cb poleciła bo zostanę z tobą na dłużej :* obserwuję, też uwielbiam pamiętniki wampirów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. moja najpiękniejsza, też używam tonika tego co ty z under20 i też jem te "płatki" sis <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam Pamietniki Wampirów, bardzo fajnie piszesz, słyszałam o tb na asku weszlam i od razu zaobserwowałam, i zostanę z toba na długo!

    OdpowiedzUsuń