26 lip 2015

Wywiady z blogerkami #1 / Julia and Fashion

Hej ! Ruszam z nową serią w której będę publikować przeprowadzone wywiady z blogerkami tymi znanymi i tymi mniej. Jeżeli ktoś chciałby uczestniczyć w czymś takim proszę aby napisał na mojego maila : cygpat@wp.pl Myślę , że coś takiego się wam spodoba.


Dzisiejszy wywiad jest z Julią z bloga julia-and-fashion.blogspot.com .  
Jest ona mega pozytywną osobą. Nie zapominajmy , że jest również youtuberką , na jej kanale klik są tak samo fajne filmiki jak posty na blogu :) Nie zapomnijcie tam zajrzeć. Przejdźmy do wywiadu!

                                       
 1. Co skłoniło ciebie do założenia bloga?    
     W sumie zawsze kochałam fotografować, pisać do ludzi i interesowałam się grafiką. Bloga założyłam w sumie przez przypadek. Blogowanie to w sumie skupienie wszystkich moich pasji, myślę że skłoniło mnie to podświadomie do jego założenia.

   2. Co sądzisz o przyjaźniach internetowych ? 
            To coś wspaniałego! Sama mam kilka takich przyjaciółek, z jedną spotykam sie regularnie w realnym świecie i uwielbiam ją! Jedynym minusem są kilometry - jednak prawdziwa przyjaźń przetrwa wszystko!


           3.Skąd czerpiesz inspirację na filmiki oraz posty?
Oj, to jest temat rzeka ;) Pomysły przychodzą same - po prostu rodzą się w mojej głowie. Jednak czasem coś wpadnie mi do głowy przeglądając jakiegoś bloga, stronę z inspiracjami czy oglądając jakiś filmik.

4. Co sądzisz o blogach stworzonych  tylko dla współprac?
Uważam że są bez sensu i tylko zaśmiecają blogosferę. Blog ma być pisany z pasją, nie dla darmowych ciuchów! Oczywiście we współpracach nie ma niczego złego, jeśli blogerka sobie na nie zapracuje. Ale jeśli chcesz mieć bloga dla współprac, daruj sobie - bo daleko na tym nie zajedziesz ;)

                                            
                    5. Czy wiążesz swoją przyszłości z blogiem?
Czas pokaże - chociaż nie ukrywam że chciałabym związać przyszłość z blogiem. Dla mnie ważne jest to, aby moja praca/zawód był związany z moją pasją! Byłabym bardzo szczęśliwa, jeśli udałoby mi się związać przyszłość z blogiem, lub chociaż modą, fotografią lub tańcem.

      6. Masz jakąś jedną radę dla początkujących blogerek? Jeżeli tak to jak ona brzmi?
Nigdy się nie poddawaj - to najważniejsza rzecz w blogowaniu. Początki są trudne - jednak nigdy nie wolno przestać się starać. Wierz w siebie i wkładaj w blogowanie całe serce, a prędzej czy później odniesiesz sukces!

               7. Wyobrażasz sobie życie bez bloga?
Nie. Blog to jedna z najlepszych rzeczy jaka przytrafiła mi się w życiu i nie wyobrażam sobie życia bez blogosfery!


Bardzo dziękuje Julii , że zgłosiła się do wywiadu. Jak chcecie możecie pisać w komentarzach propozycję osób do wywiadów
Do zobaczenia :*

2 komentarze:

  1. Świetny wywiad, uwielbiam bloga Julki :)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiad! Wysłałam do ciebie maila ze zgłoszeniem!

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń