23 sie 2015

Wywiady z blogerkami #4 / By Lolka


Hej , przychodzę do Was z nowym wywiadem. Będzie on tym razem z Olą , znaną również psedonimem Lolka.
Ma ona bloga by-lolka.blogspot.com oraz kanał klik . Ku zaskoczeniu spotkałam ją wczoraj na Meet up ' ie. Zamieniłyśmy ze sobą kilka słów , szkoda , że nie zrobiłyśmy wspólnego zdjęcia ale myślę , że będzie jeszcze na to okazja :) Na pewno większość z Was zna jej bloga oraz kanał bardzo dobrze.
Jest ona przemiłą osobą , ci co sądzą przeciwnie są w dużym błędzie.


1. Który z miesięcy Jessmili w którym byłaś uznajesz najlepszym?

Maj, zdecydowanie. Wtedy było wszystko takie świeże, nowe, był wokół Jessmilii wielki szał i zaciekawienie. A na dodatek w tym miesiącu uczestniczyłam z samymi moimi ulubionymi blogerkami i dobrymi koleżankami. Bardzo mi się to podobało, bo z takim dream team'em najlepiej się współpracuje.

2. Czy wiążesz z blogiem swoją przyszłość?

Tak, zdecydowanie. Od jakiegoś czasu idzie mi to coraz lepiej, dostaję wiele propozycji, ciekawych współprac,
dlatego piszę bloga z wielką nadzieją, że w przyszłości uda mi się utrzymać z własnej pasji.

3. Gdybyś musiała usunąć swój kanał na yt albo blog , co byś wybrała ?

Myślę, że usunęłabym kanał. Nie jestem jeszcze z nim tak związana, jak z blogiem. Blog jest częścią mojego życia i 3/4 moich codziennych myśli, to właśnie myśli o blogu: "jaki post napisać", "jakie zdjęcia zrobić". Z pisania bloga jestem dumna, podobają mi się moje notki i czuję satysfakcję. Z kanałem, jak na razie jest inaczej. Nie mam wystarczająco dobrego sprzętu, jeszcze nie do końca ogarniam program do obróbki i wszystko, co z nagrywaniem związane. Stąd moje filmiki są zazwyczaj niedopracowane, a tego nie lubię i nad tym staram się pracować.


4. Z jakiego powodu założyłaś bloga?

Tutaj pewnie nikogo nie zaskoczę i nie zdziwię, ale jak to najczęściej przy blogach bywa, powodem jest nuda. A szkoda, bo zawsze marzyła mi się jakaś super zaskakująca historyjka o powstaniu mojego bloga.

5.Co zyskałaś dzięki blogu?

Przede wszystkim masę nowych znajomości. Blogerzy, to naprawdę świetni ludzie. Przy okazji poznałam też wielu Youtuberów i setki ciekawych postaci, które ani bloga, ani kanału na Youtubie nie prowadzą. Nie żałuję żadnej osoby poznanej, dzięki mojemu blogowi. Poza tym oczywiście współprace, czyli kolejna ciekawa przygoda i próba dorosłego życia z podpisywaniem różnych, ważnych umów. No i oczywiście rozwój. Gdyby nie blog, pewnie nie ruszyłabym aparatu i nie nauczyła się robić zdjęć w trybie manualnym. Tak samo z pisaniem. Teraz za wszelakie wypracowania zazwyczaj zgarniam piątki i szóstki. Niegdyś były to trójki i czwórki, serio.

6. Miałaś kiedyś chwilę załamania i chciałaś usunąć bloga?

Nie, nigdy nie byłam załamana aż do takiego stopnia. Były momenty, kiedy zbyt bardzo porównywałam się do innych i mówiłam sobie, że mój blog jest gorszy, że nie ma sensu go prowadzić. Ale po pewnym czasie jakoś bardziej uwierzyłam w siebie i nabrałam nowych chęci.


7. Czy sądzisz , że internetowa przyjaźń istnieje i czy może przetrwać?

Tak i razem z moją przyjaciółką Anią, jesteśmy chyba najlepszym tego przykładem. Znamy się przez Internet ponad rok, pierwszy raz spotkałyśmy się w te wakacje. Za kilka dni jadę do Ani i będzie to już nasze 3 spotkanie w ciągu jednych wakacji.

8. Jaką masz radę dla początkujących blogerek?

Myślę, że przede wszystkim powinny stawiać na oryginalność i własne pomysły. Teraz blogów jest masa, jeśli chce się być zauważonym, trzeba stawiać na to, czego jeszcze nie było i zaskakiwać.

9. Może dodasz teraz kilka słów od siebie?

Łoo to teraz mnie zagięłaś haha, to chyba jedyne pytanie, na które ciężko jest mi w tym wywiadzie odpowiedzieć, więc powiem tylko tyle, że gratuluję wszystkim, którzy dotrwali do końca i przesyłam pozdrowienia i buziaki!


Możecie spodziewać się niedługo serii back to school :) Na wspomnianym na samej górze Meet up 'ie było cudownie. Niestety nie udało mi wziąć autografów od więkoszości osób od których chciałam. Było to spowodowane ilością osób która trochę przerażała haha. Ale ja się nie poddaje i na następnym takim wydarzeniu będę bardziej "walczyć" .
To do następnego posta :)
 

6 komentarzy:

  1. Czytałam jej bloga :) jest super :) czekam na serie back to school.
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że się poznałyście! Bardzo lubię czytać takie wywiady i poznawać nowych blogerów :))

    http://natasiak.blogspot.com/2015/08/taka-mnie-znasz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post, inny i szalenie ciekawy :) muszę przyznać, że nie znałam tej blogerki wcześniej, ale po odpowiedziach widzę, że na pewno tam zajrzę. Gratulacje wywiadu :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te wywiady o dziwo sa lepsze niż back to school
    bo to cos roi sie non stop na blogach
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie xD back to school na kazdym blogu jest i robi sie nudne

      DOSKA-STYLE <- MÓJ BLOG ZAPRASZAM!

      Usuń
  5. Nie znałam tej dziewczyny, ale widzę, że ma naprawdę calkiem fajnego bloga :)

    agataosinska9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń