16 sie 2015

Wywiady z blogerkami # 3 // Julajulia // Zmiany na blogu

Hej ! Pewnie gdy tutaj weszliście zauważyliście zmiany i to dość duże na blogu , które zawdzięczam Oli z bloga Aleksandra Brycka . Robi cudowne wyglądy i mój mi się osobiście bardzo podoba. Bardzo Oli dziękuje i ją pozdrawiam!
 U mnie bardzo dużo się dzieje i mogę wam powiedzieć , że prawdopodobnie będę na Meet up we wrocławiu a na moim snapchacie queenpatty61 być może pojawi się stamtąd relacja

 W tym poście wywiad będzie z Julią z bloga http://julajulia.blogspot.com/ , koniecznie tam zaglądnijcie! Oraz jeżeli ktoś ma problem z wyglądem bloga,  może do niej napisać! Jej blog jest wart uwagi i każdego wyświetlenia , komentarza i każdej obserwacji.




 1.Czy wiążesz z blogiem swoją przyszłość?
W zasadzie nie wiem co czas pokaże. Oczywiście chciałabym i mam nadzieję , że tak się stanie.

2. Co sądzisz o kopiowaniu postów przez blogerki? 
Jeśli jest to ten sam temat , to myślę , że nie jest to nic złego. Niektóre tematy muszą być powtarzane kilka razy tysięcy razy , aby wreszcie dotarły do niektórych osób. Jeśli natomiast jest to metoda kopiuj + wklej to jak najbardziej NIE. 

3. Czy blogowanie zmieniło twoje życie?  
Tak to na pewno. Wiele się u mnie zmieniło. Nie przeglądam już bez większego sensu facebook'a, a robię coś co mnie rozwija i mi się podoba. Poznałam też wiele ciekawych osób , blogów. 


4. Czym jest dla ciebie blog? 
Blog jest dla mnie bardzo ważny. Jest moją pasją i bardzo lubię "wylewać" na niego swoje myśli . 

5.Skąd pomysł na nazwę bloga?
Najprostsza z nazw jaka przyszła mi do głowy. Utrzymuję "tradycję" , że moje nicki (kiedyś do gier) musiały zawierać kombinację z moim imieniem. I tak jakoś powstało "Julajulia". Do tego jest krótka i łatwa do zapamiętania. 

6. Czy miałaś kiedyś tak , że nie miałaś kompletnie pomysłu na posta , a jednak chciałaś go napisać? 
   Tak.Wiele razy próbowałam spleść ze sobą jakieś zdania , ale to nie wychodziło. W takich chwilach zwykle daję sobie odrobinę odpoczynku. 


7.  Jak wyobrażasz sobie blogosferę za kilka lat? Czy według ciebie się zmieni? 
W sumie nie wiem. Myślę , że będzie to przyjazne miejsce , które połączy ludzi. Na pewno się zmieni. Wszytko po pewnym czasie się zmienia. Oby tylko na lepsze :) 

8. Za co kochasz blogowanie?  
Za to , że mogę pisać o wszystkim co siedzi mi w głowie. Mogę napisać coś co mnie denerwuje , a moi czytelnicy mnie pocieszą lub poradzą - to jest super. 


Bardzo dziękuje Julii za wywiad :) 

Jeżeli chcesz aby wywiad z tobą pojawił się na moim blogu , możesz napisać do mnie ze zgłoszeniem na maila cygpat@wp.pl.


7 komentarzy:

  1. Zmiany wyszły na o wiele lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z takimi wywiadami! :) Ta dziewczyna ma ciekawego bloga.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysł z chęcią zobacze ;) . Piękna sukienka!

    NOWY POST  ZAPRASZAM!
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, nie czaję. Odpowiedź na pytanie pierwsze powinna brzmieć "Tak" albo "Nie", a ewentualny dalszy komentarz powinien występować po "bo".

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie czaję. Odpowiedź na pytanie pierwsze powinna brzmieć "Tak" albo "Nie", a ewentualny dalszy komentarz powinien występować po "bo".

    OdpowiedzUsuń