27 wrz 2015

How to survive autumn?

Hej! Nawet nie wiecie jak mi głupio pisać po takiej przerwie. Była ona zdecydowanie za długa. Byłam chora i nadal przeziębienie nie daje mi spokoju. Jeszcze dużo wcześniej miałam brak pomysłów na posty ale teraz jak najbardziej mam i to dość dużo. Wystarczy je teraz tylko zrealizować.

Nasze kochaniutkie lato nas opuściło a przyszła jesień. Czy ją lubię? Szczerze to nawet tak, głównie przez sweterki , przeróżne płaszczyki i parki. Zdjęcia również wychodzą nawet dobrze. Przychodzę dzisiaj do Was z poradnikiem "Jak przetrwać jesień?"  , w tytule jest tego angielski odpowiednik.



Cieplutkie sweterki i bluzy - Naprawdę najlepsze podczas chłodnych dni. Mam ich jak na razie kilka ale na pewno muszę się jeszcze nie jedne takie coś zaopatrzyć. To jest zdecydowanie to co uwielbiam i jest nam niezbędne! 



Ciepłe kakao lub zbożowa kawa - jest to coś co piję bardzo często od dzieciństwa. Wieczorami lub pochmurnymi rankami  sprawdza to się jeszcze lepiej. Do tego dobra książka - IDEALNIE. 


 Dobra książka i kocyk - Coś o czym wspomniałam już u góry. Znacie to uczucie kiedy za oknem pada deszcz a wy po prostu czytacie książkę i nie możecie się od niej oderwać? Z pewnością nam to umili każdy zły humorek spowodowany co najmniej brzydką pogodą.


Cieplutkie... skarpetki (?) - Jeżeli sprawdzasz czy dobrze przeczytałeś , to tak piszę o skarpetkach. One sprawiają , że nie jest nam zimno w stópki. Ja bardzo lubię te cieplutkie , "futrzane" które wykopałam gdzieś z końca mojej komody , bo na wierzchu były tylko takie w bałwany  , a na nie jeszcze nie pora.


Pod koniec powiem wam , że odkrywam nowe możliwości swojego aparatu i myślę , że zdjęcia będą co raz lepsze , trzymajcie za to kciuki!

12 komentarzy:

  1. Połączenie wszystkich niezbędnych rzeczy na jesień! <3 Mój zestaw jest identyczny :D Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna notka, ale przydałyby się jeszcze jakieś oryginalne porady :) Co do książek i sweterków zgadzam się, to po prostu absolutny must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciepłe skarpety do podstawa na takie chłodniejsze dni :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra książka i kocyk to dla mnie podstawa na ciepłe noce przy kominku ♥
    Zapraszam do obserwacji. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciepłe skarpetki - yeah!
    http://fridayp.blogspot.com/
    Enjoy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kakao albo gorąca czekolada, dobra ksiazka i ciepły koc to najlepsza opcja na jesienne wieczory ;) nie mogę się napatrzec na Twoje cudowne zdjęcia w poście <3 pozdrawiamy razem z Oliwką :* http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieplutki swetry u mnie to podstawa jeśli chodzi o Jesień :) Obserwuje !

    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne!:*
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam jesień, nie mogę się doczekać kiedy będzie tak fajnie kolorowo :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham jesień, a ciepłe sweterki to moja miłość!:)
    http://j-stayclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawde fantastyczny blog! Kolejny ciekawy post, zaglądałam tu już pare razy. Gratuluje pomysłów:) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Posty naprawde miło sie czyta :) Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/10/moda-to-deklaracja-twojej-wasnej.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń