6 wrz 2015

Wywiady z blogerkami #5 / Amelia - Blog


Witam, was po długiej przerwie! Ten post miał pojawić się wcześniej , ale kiedy zaczęła się szkoła w ogóle nie miałam czasu na napisanie czegokolwiek. Będę się starała aby posty były przynajmniej raz w tygodniu na przemian z wywiadami. Właśnie szkoła , równa się o wiele mniej czasu na wszystko. Ja sama przez dłuższy czas nie mogłam przejść na tryb typowo szkolny. Oglądanie serialu ( który oglądam już drugi raz) do późna , chodzenie na plażę , proszę oddajcie mi to! :D


Przechodząc do wywiadu jest on z Amelią z bloga amelia-bloog.blogspot.com Jej blog jest jednym z pierwszych które zaczęłam czytać. Miała ona również przyjemność bycia w Jessmili! :) Bardzo cieszę się , że zgodziła się na wywiad , a wy wchodźcie na jej bloga i przeczytajcie wywiad!



1. Jak wspominasz bycie w Jessmili przez jeden tydzień ?

To było świetne doświadczenie! Naprawdę miło wspominam ten czas  i żałuję, że to był tylko tydzień haha. Mimo, że nie udało mi się dużo udzielać to usłyszałam bardzo dużo przemiłych słów i poznałam dużo nowych osób!

2.Skąd pomysł na założenie bloga?

Już kiedy miałam 12 lat zaczęłam prowadzić bloga. Tak naprawdę pomysł podsunęła mi mama haha. Wrzucałam głównie swoje ręcznie robione prace. Najpierw pisałam z bardzo dużymi przerwami, dla zabawy. Po czasie zaczęło mi się to coraz bardziej podobać, aż w końcu nie wyobrażałam sobie jak mogłabym tego nie robić i tak od początku tego roku piszę swojego obecnego bloga ;)

3. Jak twoi znajomi przyjęli że prowadzisz bloga?

Dowiedzieli się z czasem i w sumie nie przejęli się tym zbytnio ;)


4.Na co najbardziej zwracasz uwagę wchodząc na bloga?

Oczywiście nagłówek i design, bo jest to pierwsza rzecz, która na blogu rzuca mi się w oczy i zdjęcia. O tak, lubię kiedy zdjęcia są duże, dopracowane i jasne!

5. Czy miałaś jakieś inne blogi niż obecny? Jeżeli tak to o czym one były?

Miałam wcześniej tylko jeden blog i tak jak pisałam był on o moich pracach ręcznych. Kiedyś bardzo to lubiłam, a robiłam wszystko co mi przyszło do głowy: rysowałam, szydełkowałam, lepiłam z modeliny i szyłam haha.


6. Miałaś kiedyś taką chwilę , że chciałaś usunąć bloga?

Nie! Wiedziałam, że nie będę chciała się z tym pożegnać na zawsze. Miałam tylko takie chwile, kiedy zawieszałam bloga na jakiś czas.

7. Jaką masz radę która powinny się kierować blogerki które dopiero zaczęły swoją przygodę z blogowaniem?

Hmm, chyba będzie to to, żeby nigdy w siebie nie wątpić i się nie poddawać!


8.Co myślisz o blogach pisanych tylko dla współprac?

Moim zdaniem nie są to blogi, które długo wytrwają i na pewno pisanie takiego bloga nie będzie sprawiało autorce zbyt dużej satysfakcji ;)

9. Może dodasz na zakończenie kilka słów od siebie?

Jej co ja tu mogę dodać haha. Może to, że bardzo się cieszę, że mogłam odpowiedzieć na te pytania i dziękuję za miły wywiad! I życzę dużo sukcesów w blogowaniu :*

Jeszcze raz dziękuję Amelii za wywiad ! Jeżeli chcesz aby wywiad pojawił się tutaj z tobą , napisz do mnie zgłoszenie na maila cygpat@wp.pl. 
A ja zmykam już , papa ! 

7 komentarzy:

  1. Świetny wywiad, może się skuszę i napiszę do Ciebie, pozdrawiam :)
    --> http://fridayp.blogspot.com/ <-- Zapraszam, miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo bardzo lubie Amelke, mega fajna dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amelia wydaje się być super <3
    Buziaki!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ona śliczna i wydaję się być sympatyczna <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post, na pewno odwiedzę bloga Amelii :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń