13 gru 2015

CZEŚĆ, JESTEM MARLENA

Hej♥ Jak widzicie, dzisiaj nie pisze do was Patrycja, tylko ja. Jestem optymistką o imieniu Marlena i prowadzę bloga himarlena.blogspot.com.


Swój internetowy zakątek założyłam w kwietniu tego roku i mimo że podczas tych kilku miesięcy zdarzyło mi się zwątpić w to co robię, nie żałuję podjętej decyzji. Mój blog nie posiada jednej, głównej tematyki. Tak naprawdę jest tam wszystkiego po trochu. Możecie na nim znaleźć różne DIY, CIY, przemyślenia, recenzje, notki typowo lifestylowe czy stylizacje. Całość przeplatana jest zdjęciami, bez których po prostu nie może się obejść. Dlaczego? Otóż fotografia to moja największa w świecie pasja. Uwielbiam uwieczniać na zdjęciach te ulotne chwile, by nie poszły w zapomnienie. Nie jest to jednak moje jedyne zainteresowanie. Lubię też jeździć konno oraz rysować. Fascynuje mnie również kultura brytyjska i choć nie wiem co dokładnie chciałabym w życiu robić, myślę, że przyszłość mogłabym powiązać właśnie z nią.



Mam nadzieję, że moja osoba chociaż trochę Was zainteresowała i że w wolnej chwili zajrzycie na mojego bloga KLIK

1 komentarz: