15 gru 2015

Wywiady z blogerkami #6 // Natalia Grudniak

Hej , z góry bardzo przepraszam , że nie ma posta z moim zdjęciami ale w piątek mam próbne egzaminy i po prostu nie dałam bym rady. Na jakiś czas chcę trochę zrezygnować z wywiadów , bo mam dużo pomysłów na inne posty i chcę je jak najszybciej zrealizować.  Więc następne posty , obiecuję , że będą bardziej świąteczne i nie tylko.
Dziś za to wywiad z Natalią z bloga klik. Ma cudowne zdjęcia i zasługuje ona na zdecydowanie więcej obserwatorów i nie tylko , dlatego wchodzicie na jej bloga , ale najpierw przeczytajcie wywiad :)

1. Skąd pomysł na założenie bloga? 

Założenie bloga było dość spontaniczną decyzją. Brakowało mi czegoś,  co byłoby jakimś moim miejscem w sieci, czemu będę mogła poświęcić większość czasu. Stało się to również dzięki namowie mojej przyjaciółki- między innymi jej zawdzięczam to do czego teraz doszłam. I tak dokładnie w Sylwestra 2013 roku założyłam bloga, który funkcjonuje aż do tej pory :)


2. Czy łatwo jest ci pogodzić bloga ze szkołą?

Blog pochłania bardzo dużo czasu. Jeśli chcemy żeby wszystko na nim było idealne, wczuwamy się w to co robimy to na prawdę musimy poświęcić temu bardzo dużo czasu. Jestem w 2 gimnazjum,  jak wiadomo nie ma tam zbyt dużego luzu. Jeśli się chce, wszystko da się pogodzić. Czasami jest ciężko,  ale przeważnie ze wszystkim się wyrabiam (sesje, napisanie tekstu,  obróbka zdjęć) i gotowe posty są na czas. Jeśli czegoś bardzo się chce, to na pewno się uda :)


3. Skąd czerpiesz pomysły na posty?

Pomysły na posty czerpię przede wszystkim z codziennego życia. Wszystko jest dla mnie inspiracją,  którą później staram się jakoś przełożyć na post na bloga. Nie kiedy inspiracją są dla mnie również inne bardziej znane blogerki od których mogłabym się bardzo dużo nauczyć :)


4. Czy myślisz , że da się teraz wybić w blogosferze , kiedy istnieją tysiące blogów?

Moim zdaniem tak. Jeśli znajdziemy na siebie jakiś pomysł,  który zainteresuje innych i będziemy starać się go rozwijać na pewno zostaniemy zauważeni. Mimo tego,  że w blogosferze istnieją tysiące blogów,  pośród tych mniej znanych mogę założyć się, że  jest kilka perełek,  które zasługują  na o wiele większą popularność. Wszystkie znane osoby zaczynały tak na prawdę od zera, a więc są świetnym przykładem na to, że się da.

5. Jak twoi znajomi zareagowali na bloga?

Przyznam szczerze, że posiadanie bloga nigdy nie było dla mnie problemem. Nigdy nie ukrywałam go jakoś przed moimi znajomymi. Czasami nawet sama udostępniłam go żeby inni się o nim dowiedzieli. Moi znajomi są bardzo pozytywnie do tego nastawieni. Niektórzy mówią mi, że bardzo lubią czytać mojego bloga, inni nawet są moimi "fanami" haha :)  Odebrali to bardzo pozytywnie, z czego jestem zadowolona.

6. Co sądzisz o internetowej przyjaźni?

Z internetowej przyjaźni bardzo często może rozwinąć się prawdziwa przyjaźń na zawsze. Według mnie jest to coś zupełnie normalnego, czasami nawet lepiej mieć prawdziwa przyjaciółkę przez internet, która poświęci nam czas niż taką, która w prawdziwym życiu jednym słowem nas olewa.


7. Jakie masz rady dla początkujących blogerek?

Bądźcie sobą. Tylko to pozwoli być wam kimś wyjątkowym. Podążanie za nad górnie ustalonymi wzorcami nie jest dobre. Każdy początkujący  blogger powinien znaleźć coś,  co pozwoli im się wyróżnić z tłumu.  Każda z nas kiedyś zaczynała i dobrze wie jak trudno jest na początku. Żeby zrobić coś z niczego potrzeba czasu.  Jest to nieuniknione.
 
8. Czy wyobrażasz sobie życie bez bloga i czy chciałaś go kiedyś usunąć?

Czasami próbowałam robić sobie przerwy z blogiem, lecz zawsze po jakimś czasie do niego wracałam.  Z własnego przykładu wiem, ze życie bez blogowania jest nudne. Czuje się pustkę,  którą trzeba wypełnić,  dlatego na stałe wróciłam do blogowania. Teraz nie wyobrażam sobie mojego życia bez niego. Nawet za milion dolarów,  nie usunełabym czegoś co stało się częścią mnie.

1 komentarz: