16 sie 2016

Inspirations

Witam was, po krótkiej przerwie! Była ona nieplanowana i spowodowana brakiem dobrego internetu na wyjeździe. Jednak nie myślcie, że siedziałam tam bezczynnie. Napisałam tekst do jednego posta w notatkach. Uzależnienie? Tak sądzę haha. Nie mogłam sobie odpuścić i ciągle miałam w głowie bloga i wymyślałam nowe posty! Naprawdę lubię to, co robię w internecie. A pomysły na następne sesje, stylizacje i tematy przychodzą tak dobrze, jak nigdy. Jednak w innym poście opiszę co u mnie dokładnie! 

Dzisiaj przychodzę do was z inspiracjami. Zdjęcia poniżej sama zrobiłam, a te na samym końcu pochodzą z mojego tumblra (klik). Którego uwielbiam!  Każdego wieczoru siadam przed laptopem reblogując zdjęcia. Staram się, aby mój tumblr odzwierciedlał mnie, ale nie bierzcie wszystkiego na poważnie. Jest to takie moje małe skupisko moich myśli, inspiracji. Kiedy nie mam pomysłu na stylizacje czy miejsce do zdjęć najpierw zaglądam właśnie na tę stronę. Zapraszam was do przejrzenia zdjęć i do następnego posta!


xoxo Pati

9 komentarzy:

  1. Inspiracje Kooooocham! Całym sercem! Te z Tumblr'a to już w ogóle cud, miód i orzeszki! :)

    Może wpadniesz na krótką historię anonimowego uzależnienia? :) Anonimowe: hit czy kit??

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne inspiracje! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam spędzać czas na tumblrze :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje!

    Zapraszam na nowy wpis! Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również czuję się zainspirowana :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. również uwielbiam tumblr, to takie idealne miejsce, jest tam wszystko!
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń