29 sie 2016

Someone important



Zauważyłam, że dużo osób często śmieje się z tego, co lubimy. Czy z tego, kto jest naszym idolem, jakiej muzyki słuchamy. Wydaje mi sie, że większość osób ma taką osobę kto uwielbia i śledzi ich każdy krok na wszystkich social media i marzy o jej spotkaniu. Nie jest to coś z czymś mamy się ukrywać. Gdyby w tym momencie ktoś kazał mi przestać słuchać muzyki Michaela Jacksona wyśmiałabym tą osobę. To, co lubimy, jest częścią nas, nie powinniśmy okłamywać siebie, aby komuś dogodzić. Założę się, że pewnie niektórzy z was ukrywają to co naprawdę lubią, bo w końcu „Co pomyślą znajomi?  Pewnie będą się śmiać, a ja wyjdę na totalnego głupka.” Na świecie było by za nudno gdybyśmy wszyscy byli tacy sami, potrzeba trochę oryginalności. Ciągle kształtujemy nasze poglądy aby pewnego dnia pokazać je światu, powiedzieć nasze zdanie. Bądźmy w 100% sobą, a pewnego dnia na pewno ktoś to doceni.



Shorts- New look, T-shirt- Bershka, Sunglasses- H&M

They thought you were off the wall. But you were just a thriller. You weren't bad. You weren't dangerous. You were just making history. Michael Jackson you are invincible. You are not alone. You're always in heart. I will always remember the time when I first time heard your song. I will never forget you. Happy birthday Applehead! I love you.

Tę część posta chciałam bym poświęcić osobie która zmieniła całkowicie moje spojrzenie na świat.
Dokładnie 29 sierpnia 1958 roku przyszedł na świat człowiek legenda. Chciał zmienić świat. Do dzisiaj w moim pokoju rozbrzmiewa jego muzyka od kultowego i nie powtarzalnego singla „Billie Jean”, po mniej znanego „You are my life”. Czasami nawet posłucham The Jacksons (kiedyś Jackson 5). Dla niektórych on po prostu nie żyje dla mnie jest i będzie nieśmiertelną legendą, moim mentorem.  Poniżej chciałabym napisać, po prostu podziękowanie za to wszystko do Michaela. Wydaje mi się, że czasami trzeba wymówić słowo dziękuję, nie ważne w jaki sposób, może to być długa przemowa albo krótki SMS. Trzeba to z siebie wydusić.


Nie wiem od czego zacząć jest to trochę śmieszne bo mam tak dużo do powiedzenia a ciężko mi napisać sam początek. Jesteś moim słońcem, gwiazdą migoczącą w nocy albo księżycem rozświetlającym moje serce. Każda twoja piosenka daje mi coś do myślenia.  Nauczyłeś mnie robić dobre zmiany, aby zaczynać od tej osoby w lustrze.  W każdej gorszej chwili słucham twojej muzyki. Dziękuję ci za nauczenie mnie szacunku, tolerancji w końcu „It don't matter if you're black or white”. Zawsze wierzyłeś, że istnieje jeszcze nadzieja. W swoje piosenki wkładałeś całe swoje serce, chociaż i tak nigdy nie byłeś z czegoś zadowolony w 100%. Dziękuję za każdy twój uśmiech, który od razu sprawia, że dzień jest lepszy. Podobno jak byłam mała bałam się teledysku Thriller musiało to śmiesznie i zarazem słodko wyglądać. Jednak i dziękuję ci za ten strach. Jesteś takim moim idolem od dzieciństwa. Dziękuję za takie piosenki jak „Man in the mirror” (moja ulubiona), „Keep the faith”, „Will you be there”, „Earth song”, „The lost children” w których dawałeś nadzieje ludziom i chciałeś czynić dobro na świecie. Thank you xx.

xoxo Pati

10 komentarzy:

  1. Bycie osobą, która nie poddaje się tłumowi, to bardzo ważna rzecz w dzisiejszych czasach, kiedy na każdym kroku czai się ktoś, komu z całą pewnością nie przypadnie do gustu to, co Tobie.
    Bardzo mądre słowa!

    Ps. Masz naprawdę uroczą buzię, kiedy się uśmiechasz. ^^

    http://przemyslenia-popsutego-kranu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc bądź sobą i czym Ty sie przejmujesz? Nie stresuj się, wyluzuj <3 :D Pozdro Z Płaskorzeżb :D

    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia <3

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :)


    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane + masz wyjątkowy wygląd bloga! Czekam na więcej ♥

    Zapraszam do mnie :)
    kom=kom, obs=obs
    Last Dream By me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja ;*

    http://victim-fashion.blogspot.com/2016/09/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń