24 sie 2016

You've been hit by a smooth criminal



 Nie wierzę, że już końcówka sierpnia a z tym końcówka wakacji. Czas biegnie strasznie szybko. Już niedługo poznam swoją nową klasę, w sumie jestem tym bardzo podekscytowana. Wakacji jakiś najlepszych nie miałam, ale na pewno odpoczęłam, a tego potrzebowałam najbardziej! Ja w sumie nadal żyję jakby, wakacje wcale się nie kończyły. Dały mi one tak dużo możliwości. Jednak to, co dobre szybko się kończy. Spokojnie ja razem z wakacjami nie znikam stąd! Będę się starałaby post był przynajmniej raz  tygodniowo. Mam już napisanych kilka postów teraz tylko wystarczą zdjęcia i będzie idealnie. Uwielbiam to miejsce i życzę wam, abyście w nowym roku szkolnym nie przestali rozwijać swoich pasji i robili to co kochacie.
Na dzisiejszych zdjęciach widzicie spódnice którą uwielbiaam! Znalazłam ją przypadkowo, kiedy moim głównym celem było kupienie płyty z koncertem na Stadionie Wembley, Michaela z 1988 roku. W koncercie się zakochałam tak samo, jak w erze „Bad”. Uwielbiam tamte czasy! Nawet nie wiecie jaką wielką radość sprawiło mi oglądanie tego wydarzenia. Warto cieszyć się z małych rzeczy, naprawdę. Wydaje mi się, że ja coraz częściej to robię i jest to jak najbardziej na plus. Wam też polecam to czasami robić! Tak naprawdę, kiedy nie nauczymy się cieszyć z najmniejszych rzeczy te duże też nie będą nas cieszyć albo nie na długo.


Spódnica- New look, Top- Moodo, Buty- Stan Smith
xoxo Pati

6 komentarzy:

  1. Look nie w moim stylu, ale najważniejsze, że podoba się Tobie i dobrze w nim wyglądasz. Fajny blog!

    Zapraszam do mnie http://onehundred-and-one.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, powinniśmy cieszyć się i doceniać nawet te najmniejsze rzeczy :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ostatnimi słowami zgadzam się w 100% :) Mam nadzieję, że nowa klasa Ci się spodoba i poznasz fajne osoby :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa klasa to nowe doświadczenia i nowi ludzie. Powodzenia ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło się czyta twoje teksty. Bardzo ładne zdjęcia :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna spódnica uwielbiam ten krój.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń