26 wrz 2016

Must have autumn 2016

Dzisiaj przychodzę do was z moimi Must Have na jesień. Sama jestem chora, nie ma to jak już we wrześniu zachorować, szczerze nie polecam i nie życzę tego nikomu. Przechodząc do posta. Tak jak pisałam w poprzednim uwielbiam jesień za ciepłe swetry, płaszcze itd. Teraz chciałabym pokazać wam kilka moich takich Must Have i zachęcam was abyście również napisali swoje w komentarzach!
Sukienka ogrodniczka- Uwielbiam ten model sukienki wystarczy założyć jakiś nawet basic top z długim rękawem pod spód i już stylizacja gotowa!
Spódnica jeansowa- Na zdjęciu widać taką która ma zamek z przodu. Szczerze od niedługiego czasu darzę miłością jeansowe spódnice. Uwielbiam je za to, że pasują prawie do wszystkiego i jest bardzo dużo fasonów do wyboru.
Krótkie bluzy z długim rękawem- Jest to przeciwieństwo do ciepłych swetrów, ale również jest świetne. Pasują do spódnic ołówkowych i do najzwyklejszych spodni z wysokim stanem.
Płaszcze- Tej jesieni bardzo modne będą oversize. Które bardzo mi się podobają! Świetne są również w pastelowych kolorach.
Swetry-Zaczynając od tych krótszych do tych ciepłych i grubszych. Na pewno zobaczycie je tutaj nie raz!
Spodnie Mom Jeans- Odkąd zobaczyłam ten, model spodni byłam i jestem nimi zachwycona. Ich wybór też jest w miarę obszerny. Wydaje mi się, że każdy znajdzie idealne dla siebie przechodząc od tych z naszywkami, a kończąc na tych, które mają więcej dziur niż materiału.




Snapchat- queenpatty61, Instagram- paticyganska
xoxo Pati

5 komentarzy:

  1. Ja mam w swojej szafie 15 swetrów... ahah :)


    KLIK


    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powrotu do zdrowia ;) Wiem, że nie polecasz nikomu choroby ja tak samo, ale niestety mi już też udało się zachorować. Fajne must have. Niestety żadnej z tych rzeczy nie posiadam w szafie ^^ Pozdrawiam :D
    http://mysteryeternal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej <3
    ta beżowa bluza jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na pewno muszę się zaopatrzyć w różne swetry bo teraz mi ich brakuje :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń