19 wrz 2016

Off the wall


Każdy dzień mija mi jak pstryknięcie palcem, a budzę się z myślą, że znowu zabraknie mi na jakąś przyjemność czasu. Tak to moja rzeczywistość. Wstawanie o 6 rano, jedzenie śniadania na pół śpiąca, szybkie wybranie ubrań, mała rozgrzewka przed wf-em, czyli biegnięcie na autobus, kilka godzin w szkole, powrót do domu, odrabianie lekcji, nauka i konwersacje przez messengera z osobami, które jeszcze ze mną wytrzymują.
Tak zgadliście, wpadłam w rutynę. Weekendy są za krótkie, a tygodnie szkolne za długie. Jednak nowa klasa wydaje się  świetna. Mam nadzieję, że następne trzy lata z nimi będę wspominać z uśmiechem na twarzy. W szkole przyznam, że się jeszcze czasami gubię, ale mogło być gorzej haha.  Cieszę się też, że w weekendy zawsze znajduje czas na bloga. Jest to już mój taki obowiązek. Wiele osób też narzeka na pogodę, ja jednak nie jestem z tych, co najlepiej teraz przeprowadzili się do słonecznej Californi. Nie mogę się doczekać wyciągnięcia ciepłych bluz i swetrów i oglądania ulubionego serialu pod kocykiem z kubkiem ciepłej herbaty.

Zapraszam do obserwowania mnie na moich social media:
snapchat: queenpatty61
instagram: paticyganska

10 komentarzy:

  1. Bardzo spodobał mi się Twój blog, dlatego postanowiłam nominować Cię do LBA <3 wszystkie informacje w poście -->http://idealnienieidelna.blogspot.com/2016/09/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Ach to właśnie ja należę do tej grupki marzącej o słonecznej californii! Zimno zazwyczaj sprawia, że tracę całą energie i zapał do jakiegokolwiek funkcjonowania hah.
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wpadłam w małą rutynę tyle, że ja chodzę do pracy i musze być na nogach już o 5 :)
    Powodzenia w szkole <3
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też pomału czuję, że popadam w rutynę :/ juz jestem zmęczona tym. Ładna stylizacja ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety tak jest, że jak przychodzi koniec wakacji to każdy wpada w rutynę. Ja również nie mogę sie doczekac noszenia bluz i sweterków :D.

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądasz :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak samo jak Ty popadłam w tą rutynę :( tyle, że ja czasem muszę wstać o 5.20 żeby nie spóźnić się na autobus. Jeśli prowadzi się bloga to czas niestety jest bardzo ważny. Tylko weekendy pozostają nam na niego, czasami ciężko jest właśnie znaleźć ten czas. Jednak sporadycznie uda mi się go znaleźć w środku tygodnia i mam takie małe oderwanie od rutyny :)
    Pozdrawiam ^^ :*
    http://mysteryeternal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! Super zestawienie :)

    Buziaki ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń