11 wrz 2016

Ulubieńcy sierpnia

Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami sierpnia. Jak widzicie, nie jest ich jakoś specjalnie dużo. Jednak wolę pokazać mniej rzeczy, które naprawdę polecam niż więcej które są takie sobie. Zapraszam do dalszej części posta, enjoy!


Odkąd pamiętam, zawsze miałam jakąś niedoskonałość na twarzy lub po prostu wory pod oczami. Stwierdziłam, że czas wreszcie coś z tym zrobić i zakupiłam swój pierwszy korektor. Postawiłam na firmę Catrice. Kolor korektora jest idealnie dobrany do koloru mojej skóry i zakrywa to, co ma zakryć. Bardzo łatwo się rozprowadza, dzięki swojej formule w sztyfcie. Utrzymuje się dość długo na twarzy, jednak nie radzi sobie tak, jak chciałam z worami pod oczami, ale i tak jest o wiele lepiej. Kosztował ok. 13- 14 zł, więc cena jak dla mnie jest naprawdę akurat.

  




 Szczerze wybór piosenek był trudny, bo w kółko słucham wszystkich piosenek Michaela haha. Ale musiałam coś wybrać i postawiłam głównie na te trochę mniej znane niż na przykład Billie Jean.
Piosenkę Blood On The Dance Floor słucham non stop od mojego wyjazdu. Jest świetna!
Ostatnio zaczęłam słuchać bardzo dużo płyty Michaela Invincible. Mam wrażenie, że nie została ona doceniona, na tyle ile powinna. Jest na niej dużo cudownych piosenek min. Heaven Can Wait, Speechless  Michael włożył w nią całe swoje serce i chciał, aby była wyjątkowa.
Ostatnim singlem jest One More Chance również tego samego wykonawcy.

Moim odkryciem youtubowym  kanał IAMKARENO. Dziewczyna ma bardzo oryginalny styl i można się bardzo zainspirować. Przeróbka filmików również jest świetna. Naprawdę polecam wpaść tam! Myślę, że się nie zawiedziecie.

 W komentarzu możecie napisać swoich ulubieńców sierpnia i o czym chcielibyście następne notki!


xoxo Pati





5 komentarzy:

  1. korektora w sztyfcie jeszcze od Catrice nie widziałam, na razie mam w płynie i jestem nim zachwycona, idealnie wszystko maskuje. ;) a Majkel zawsze się świetnie słucha. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ten korektor w pojemniczku z Catrice i bardzo polecam

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń