30 paź 2016

Autumn inspirations

Jesień kojarzy mi się z przeróżnymi odcieniami pomarańczu i czerwieni. Również z halloween. Noszeniem obszernych płaszczy i szalików. Ze szminkami w kolorze bordowym. Z dostawaniem po głowie kasztanami spadającymi z drzew. Z powrotem ukochanego serialu. Z pięknym klimatem do zdjęć. Z chodzeniem pod wielkim parasolem i chowaniem się na gorący napój w Starbucksie. Z czytaniem książki, kiedy za oknem pada deszcz. Z flanelowymi koszulami w kratę.  Dużo mogłabym wymieniać, jednak nie jestem miłośniczką tej pory roku. Ale mam nadzieję, że nie zawiodę was ze stylizacjami, które przygotowuje i tak samo z postami, które będą nareszcie na dany temat, bo takich właśnie ostatnio tutaj zabrakło. Zostawiam was teraz z inspiracjami, buziaki!
A wam, z czym kojarzy się jesień?
 xoxo Pati

8 komentarzy:

  1. Post bardzo fajny :) lubię jesień, więc mi się podoba. Mi z jesienią kojarzą się chyba przede wszystkim liście i to, że już o 16.00 jest ciemno. Również bardzo kojarzy mi się z Halloween. Ktoś mówi/pisze jesień a ja od razu myślę liście, dynia, duchy, zimno :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje świetne :) Ja szczerze powiedziawszy zawsze lubiłam jesień, a w tym roku przez ilość materiału w szkole czuję się nią już wykończona...

    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje. Jesień to jedna z najpiękniejszych pór roku :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie tak wyobrażam sobie jesień. Mimo, że szczerze jej nie lubię, ma swój mały urok ;)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracja!
    Jesień to bardzo barwna pora roku,jednak dla mnie najgorsza. Mała ilość słońca,duża ilość deszczu zawsze mnie dołuje

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. super inspiracje!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń