18 paź 2016

Cold vibes

Z dnia na dzień zmienić bomberke na grubą, ciepłą kurtkę. Tonąć w kartkówkach i sprawdzianach. W międzyczasie słuchać tej samej piosenki z takim zachwytem jak za pierwszym razem. A w te wolne wieczory od nauki, czytać niesamowitą książkę, która nie przestaje mnie zaskakiwać. Sama co chwilę, planuje sobie mój pokój który aktualnie przechodzi metamorfozę i nie mogę doczekać się efektów. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli. Mam naprawdę masę pomysłów na wszystko i bardzo mnie to cieszy! Myślę, że znajdzie się ktoś tutaj kto ogląda The Vampire Diaries i tak samo, nie może się doczekać premiery nowego sezonu jak ja. Jestem jednocześnie podekscytowana i zawiedziona tym, że to ostatni sezon. Jednak ja na pewno nie raz jeszcze obejrzę wszystkie sezonu od początku i będę je na nowo przeżywała.

A co u was ogólnie?
Macie też jakieś wydarzenie niedługo, którego nie możecie się doczekać? 

xoxo Pati

7 komentarzy:

  1. Ja osobiście czekam na drugą część 50 twarzy Greya, na dniach będę bukować samolot do Polski tylko p o to,zeby iść do kina haha! :D
    Śliczne zdjęcia, obserwuję i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zdjecia!

    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda niestety nie rozpieszcza. Też szykuje się na zakup grubszej kurtki. Co do serialu bardzo lubię, ale utknęłam na początku drugiego sezonu. Także mam sporo do nadrobienia. :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie obejrzałam 1 odcinek ostatniego sezonu TVD i jestem pozytywnie zaskoczona!
    Szkoda tylko, że to ostatni sezon, więc już planuję oglądanie serialu od początku ♥
    Piękny sweterek ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia!
    Musze zacząć oglądać TVD

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your outfit, very cute!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm u mnie póki co jest znośnie:D a nie mogę się doczekać wyjazdu do Berlina i otwarcia kolekcji Kenzo w Polsce :D
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń