18 gru 2016

Ulubieńcy ostatnich miesięcy

Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami ostatnich miesięcy. Zaniedbałam trochę tą serię, ale w sumie nie miałam nawet nic ciekawego do pokazania przez dłuższy czas. Ale teraz zapraszam do dalszej części posta.




Lakiery do paznokci Wibo Incredible Gel- Są to lakiery z niskiej półki cenowej, jednak mają naprawdę świetną gamę kolorów i nie spodziewałam się, że będą się tak dobrze trzymać na paznokciach, również krycie jest na plus. Jeżeli szukacie dobrych lakierów w niskiej cenie, to te zdecydowanie polecam.
Mój przyjaciel Michael- Zdecydowanie jedna z najpiękniejszych książek, jakie przeczytałam. Można przy niej się śmiać i płakać jednocześnie. Frank jest jednym z tych, którzy spędzili dzieciństwo w Neverlandzie w towarzystwie Michaela. Nawet Michael wziął go w trasę. Spędzili ze sobą naprawdę świetny czas. Widzieli siebie w najgorszych momentach, przeżywali wspólnie te najpiękniejsze, umieli przebaczać sobie, wspierali siebie, zawsze mogli na siebie liczyć, kochali siebie jak prawdziwi przyjaciele.


The Vampire Diaries- Nie raz pisałam, jak bardzo kocham ten serial i jego obsadę. Dlatego też jestem, bardzo pozytywnie zaskoczona 8 sezonem nie spodziewałam się, że będzie tak dobry. Jeżeli  jeszcze nie oglądaliście tego serialu albo zniechęciliście się po 7 sezonie, polecam bardzo go obejrzeć i się do niego przekonać!

Zapraszam na moje social media:
Instagram- paticyganska
Snapchat- queenpatty61

xoxo Pati

10 komentarzy:

  1. TVD to serial bez którego obecnie nie potrafię żyć. Zaczęłam go oglądać w lutym i pochłonęłam wszystkie sezony prawie w miesiąc. Potrafiłam siedzieć dzień i noc, by oglądać co dzieje się u moich ukochanych bohaterów :). Dlatego moje serce jest w rozpadzie myśląc o tym, że przed nami ostatnie 8 odcinków od 17 stycznia :c

    Co do lakierów-> mam śliwkowy odcień z tej serii i jestem zakochana. :D Wytrzymuje ten lakier u mnie więcej niż 2-3 dni :)

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twojego bloga i jaką osobą jesteś! Wesołych świąt!
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju kocham Pamiętniki Wampirów, barzdzo fajny post :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory lakierów :) Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt ! :*.

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory lakierów :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zniechęciłam się do TVD po ostatnim sezonie ale chyba dam mu kolejną szansę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przetestować te lakiery ♥

    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń