22 sty 2017

Love

"THE WORLD SHOULD BE FULL OF LOVE. LOVE. LOVE IS THE MOST IMPORTANT THING IN THE WORLD"




Bardzo często zapominamy, o takich prostych słowach jak kocham cię, dziękuję, że jesteś. Uważam, że powinniśmy je wymawiać, najczęściej jak się da. Nie wiemy, kiedy będzie ta ostatnia okazja, nie wiemy ile mamy czasu z kimś. Więc nie zapominajmy o tak znanych słowach. Które słyszymy na każdym kroku, w każdym filmie. Możemy ukrywać miłość jednak, czy naprawdę warto okłamywać samych siebie? Miłość jest w każdym z nas. Jest we mnie, w tobie. Miłość jest śmieszną rzeczą, śmiesznym uczuciem niby takim znanym każdemu z nas, a jednak jakaś część z nas ucieka od rozmowy na jej temat. Miłością, tak właśnie nią świat powinien być wypełniony. Nie nienawiścią, zazdrością. Powinniśmy dziękować ludziom za ich obecność z nami. Dlatego, jeżeli tego jeszcze nie zrobiliście, po prostu podziękujcie osobom na których wam zależy za ich obecność. Kocham was wszystkich.

Prawie każdy wieczór spędzam na oglądaniu Winx haha. Uwielbiałam to w dzieciństwie, nawet do dzisiaj pamiętam dokładnie niektóre odcinki. Nie wiem jak wy, ale ja czasami lubię siedzieć przed laptopem czy przed telewizorem i po prostu oglądać bajki. Które przypominają mi chwile dzieciństwa. Jestem też teraz bardzo szczęśliwa i oczekuję moich urodzin, które są już  jutro, a później, byleby do ferii.  Mam nadzieję, że u was też wszystko dobrze i być może już zaczęliście realizować swoje postanowienia noworoczne? Ja w sumie jestem za zasadą, że jak chcę coś zmienić, to robię to od razu, a nie czekam na nowy rok. Jednak samo to określenie noworoczne postanowienia jest jakąś tam motywacją, aby wcielić nasze zamiary w życie. Mam nadzieję, że 2017 rok będzie miłym dla mnie rokiem na blogosferze i nie tylko i życzę wam tego również.

xoxo Pati

15 komentarzy:

  1. To prawda ważne jest mówić kocham, dziękuje itp. ludzie często o tym zapominają.
    Ty oglądasz Winx - ja niedawno wróciłam do księżniczki Sisi i skusiłam się na parę odcinków, taki powrót do dzieciństwo :D

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia! ^^


    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Ja bajki oglądam cały czas (najczęściej sponge bob). Trochę z opóźnieniem, ale wszystkiego najlepszego!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety tak jak, że ludzie zapominają o znaczeniu tych niby prostych słow, ale bardzo ważnych
    wyglądasz na strasznie sympatyczną i pozytywną osobę! <3
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, spóźnionego!!! Świetny wpis, super zdjęcia!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis i piękne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie piszesz. Obserwuję kochana! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. o Winx to bym też oglądnęła hah :) urocze zdjęcia :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh ja też uwielbiam Winx! Ostatnio nadrabiam bajki i takie filmy z Disneya, haha :D

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń