30 kwi 2017

Battlefield





Witam z powrotem po jakiś ponad 2 miesiącach. Jednak były to dla mnie gorsze czasy. Nie chcę tutaj użalać się czy coś z tych rzeczy. Bardzo zatęskniłam za tym miejscem, nawet za tym wkurzaniem się na bloggera haha. Przez ostatni czas kilka rzeczy się zmieniło, a niektóre po prostu wróciły na dobre miejsce. Przemyślałam dużo rzeczy i wiele sytuacji nauczyło mnie czegoś nowego. Poprawił mi się kontakt z niektórymi osobami, które kocham z całego serduszka. Za oknem jest wiosna, jest dłużej jasno i można robić masę różnych rzeczy o różnych porach. Będzie można wybrać się z aparatem na drugi koniec miasta, w poszukiwaniu jakiś niesamowitych miejsc. A tegoroczną majówkę chciałabym spędzić jakoś ciekawie i produktywnie. Ale spokojnie i tak na pewno wieczorem znajdę czas na serial i na ciepłe mleko płatkami czekoladowymi. A co do seriali. Od jakiegoś czasu moje serce podbiło Glee. Jestem dopiero na pierwszym sezonie i pomimo tego, że jest teraz pierwsza w nocy, na pewno jeszcze przynajmniej jeden odcinek obejrzę. Naprawdę szukałam takiego serialu i jestem w nim zakochana. Daje on taką energię pozytywną i pokazuje, że nieważne jaki jesteś i tak możesz coś osiągnąć. I tego się trzymajcie! Bądźcie w 100% sobą, cieszcie się każdą chwilą. Nie czekajcie na dobry moment, zróbcie to teraz. Zróbcie to co was uszczęśliwi, ubierajcie to co wam się podoba, róbcie makijaż taki jaki chcecie, albo w ogóle się nie malujcie, słuchajcie na maksymalną głośność muzyki wykonawcy, którego kochacie. Kiedy osiągamy wyznaczony przez nas cel doświadczamy najpiękniejszego uczucia, uwierzcie mi. Starajcie się być codziennie lepszą wersją siebie i nie poddawajcie się. Wierzę w was bardzo mocno! I zapraszam do kolejnych wpisów, stay tunded



Zapraszam też na mojego instagrama, na którym jestem ostatnio dość aktywna- paticyganska
Napiszcie co u was!
xoxo Pati

1 komentarz: