9 maj 2017

The beginning of something new


Czasami zastanawiasz się, kiedy to naprawdę to się zaczęło. Kiedy kogo lub coś pokochałeś/aś, kiedy zaczęłaś o tym marzyć, kiedy zaczęłaś do tego dążyć.  Przypominasz sobie, że tak naprawdę to było dość dawno. Na przykład jak to w ogóle się zdarzyło, że tutaj się znalazłam? W wieku 10-11 lat zobaczyłam w gazecie Bravo dział z blogami. Stwierdziłam, że czemu nie wejdę i zobaczę, jak to wygląda. Bardzo mi się to spodobało od razu. Zaplanowałam, że kiedyś w przyszłości założę coś takiego. Chciałam swoją przygodę z blogiem zacząć później, jednak przez moją ciekawość założyłam konto na bloggerze i założyłam bloga nie wiedząc, że on w ogóle się założył haha. Stwierdziłam, że w sumie nic mi nie szkodzi i tak zostałam tutaj do dzisiaj.
Również wiecie, bardzo dobrze jak kocham Michaela Jacksona. Ostatnio wzięło mnie na przemyślenia, kiedy w ogóle to wszystko się zaczęło. Okazało się, że było to dość dawno. Już w przedszkolu go uwielbiałam a gdy tylko nie było w pobliżu rodziców ( po prostu się tego wstydziłam) Wpisywałam na Youtubie jego piosenkę najczęściej Earth song i słuchałam jej, wczuwając się w teledysk. Jego muzyka zawsze dawała mi dużo radości, a później z biegiem czasu zaczęłam się co raz bardziej interesować jego osobą a od niedawna zaczęłam moją "kolekcję" rzeczy z jego osobą.


bomber jacket, jeans- new look, top- sh
xoxo Pati

2 komentarze:

  1. Super zdjęcia,cudna jest ta bomberka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nigdy nie słuchałam Jacksona, ale fajnie, że miałaś jednak swój typ muzyki i się z nim utożsamiałaś. :)

    magdalenblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń