19 cze 2017

More self love

 YOU ARE GOING TO SPEND A LOT OF TIME WITH YOUR BODY. YOU BETTER LOVE IT AND TAKE GOOD CARE OF IT.
Perfekcja, bycie perfekcyjnym. Pojęcie bardzo względne. Szczerze? Nigdy nie pokochałam siebie w 100 procentach. Nigdy nie uważałam siebie za idealną. Może jedynie jako dziecko. Jednak był taki czas, kiedy najbardziej nienawidziłam siebie. Później stopniowo zaczęłam walczyć z tym ,co mogę zmienić, a resztę w miarę zaakceptowałam. Teraz jestem o wiele szczęśliwszą osobą. Naprawdę chciałabym, aby każdy pomimo swojego wyglądu, którego nie akceptuje, był szczęśliwy i pozytywny. Robił to co, naprawdę chce i lubi. Szkoda mi tak zwanych hejterów którzy nie umieją nic ze sobą zrobić, tylko zaglądają do życia innych i szukają jakiejś niedoskonałości. Kiedyś myślałam, że polubienie siebie i skończenie tego typowego narzekania reszta odbierze za coś samolubnego. Wiem, że robiąc coś w internecie, jestem trochę narażona na negatywne komentarze. Wiem również, że nie jestem idealna. Do ideału mi dużo brakuje i pewnie zawsze będzie brakować. Ale wydaje mi się, że najważniejsze jest być sobą i nawet jakiś szczegół, którego możemy nie lubić. Będzie nas właśnie wyróżniał i nie będziemy w jakiś sposób klonem innych. Jesteśmy tylko ludźmi. Mamy wady, kompleksy. Jedne możemy zmienić, inne nie. To normalne. Love yourself.



 xoxo Pati

4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. Ja również kiedyś nie akceptowałam siebie. Teraz jest już o wiele lepiej.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna bluzka!

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bardzo chciałam do tego dążyć do momentu kiedy w końcu zobaczyłam, że się tak po prostu nie da i zaczęło mnie to wykańczać... Śliczna koszulka ;)
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też cały czas uczę się jak kochać i akceptować siebie ;)
    śliczna bluzeczka!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń