3 cze 2017

Do it with love



Każdy ma, takie coś co uwielbia robić. Ma coś z czym chciałaby wiązać przyszłość i mógłby zajmować się tym ciągle ,bo po prostu kocha to. Większość wolnego czasu poświęca temu. Wkłada w to swoje cale serce. Dla jednych jest to muzyka dla drugich taniec a dla innych całkowicie inna rzecz. Staramy się być w tym w każdym calu profesjonalni. Jest to sekret wielu sukcesów różnych artystów. Osiągają coś, bo wkładają w to całe serce, bo jest to ich pasją. Odkąd pamiętam kocham modę. Może według osób które widzą mnie na co dzień nie pasuje to do mnie czy coś. Jednak mam małą blokadę przed kombinowaniem z krojami czy z kolorami. Powoli małymi kroczkami chcę to zmienić. Uwielbiam modę, wystarczy zapytać mojej mamy o to jak wybrzydzałam z ubraniami jako małe dziecko i jak stroiłam się w różne kreacje. Wtedy opinię innych miałam gdzieś. W ogóle nie myślałam o tym, że coś takiego istnieje. Nie bałam się niczyjego komentarza czy zdania. Z wiekiem to się zmieniło. Ale gdy mam więcej czasu wolnego nadal jestem tą Patrycją, która grzebie w szafie kombinując i mieszając różne outfity. Staram się być z powrotem kimś takim na co dzień. Nasz ubiór powinien wyrażać naszą osobę. Mam nadzieję, że wy się przynajmniej nie ograniczacie, bo if you like it wear it.






 
 xoxo Pati


15 komentarzy:

  1. Dzieci faktycznie nie przejmują się kompletnie, tym co powiedzą inni. To jest świetne! :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie przejmowałam się opinią innych na temat swojego wyglądu (i teraz wszyscy mówią mi, że zawsze ubierałam się inaczej od reszty ludzi. Dla mnie to komplement :P).
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie miałam dużego problemu z przejmowasniem się opinią innych na temat mojego wyglądu, pamiętam, że taki problem był tylko w podstawówce, ale to była wina towarzystwa w jakim się wtedy obracałam :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że poprzez ubiór wyrażam siebie, nie patrząc na innych.
    Posiadanie własnego stylu jest bardzo ważne :)
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w szkole też jest kilka osób, które swoimi stylizacjami odróżniają się od innych, są bardzo oryginalne, ale nie ma z tym problemów.
    Fajnie, że masz takie swoje zainteresowanie, nie bój się go pielęgnować :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś usłyszałam fajne słowa: różnica polega na tym jak to robisz- jeżeli poświęcasz się czemuś w 100%, to wyróżnisz się z tłumu. Obserwuję kochana! :)
    MÓJ BLOG | MÓJ SKLEP

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, fajnie jest miec jakaś pasje, ktora zajmuje większość naszego czasu, ponieważ później bardziej ja rozwiniemy, a kto wie co spotka nas w przyszłości :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak samo jak ty, od małego przebierałam się w różne ubrania mamy, zakładałam szpilki i chodziłam po całym domu tak jak na wybiegu! Od zawsze chciałam być modelką, jednak jestem za niska ;(
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ważne by robić to co się kocha i być zadowolonym z życia :)
    Śliczna spódniczka
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie mieć pasje ! Ślicznie wyglądasz !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze jest to, aby robić to, co się kocha! :)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetnie wyglądasz! Ta spódniczka mega mi się podoba!
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń