4 sie 2017

Piece of the world





Forma pisana już, co raz bardziej umiera. Kiedyś można było znaleźć o wiele więcej postów z dość długą i wartościową treścią. Nawet moje pierwsze blogi, które kiedykolwiek czytałam zostały zawieszone, albo blogerka przerzuciła się na nagrywanie na Youtubie. Nie będę was okłamywać, że sama nie oglądam prawie codziennie filmików na tej stronie. Niektóre blogi teraz również składają się tylko z przepięknych zdjęć. Jednak tak szczerze, czasami po samych zdjęciach nie można wywnioskować jaka ta osoba jest, co ma nam do przekazania. Poprzez tekst możemy naprawdę dużo przekazać. Po prostu brakuje mi  tego długiego tekstu, czasami wyglądającego jak monolog. Tęsknię za tym. Dlatego sama tez pisząc jakiś post, po prostu staram się, aby tekst był jakiś wartościowy, aby on również przykuł uwagę i jednak aby ktoś go przeczytał, a nie tylko w tempie ekspresowym przewinął stronę i z niej wyszedł. Blog zawsze kojarzył mi się ze sposobem na przelanie gdzieś swoich przemyśleń, aby inni mogli się nimi zainspirować i wyrazić swą opinię. Jest to również takie miejsce, w którym poznajemy osobę poprzez właśnie jej tok myślenia. Z postu na post poznajemy go co raz bardziej. Zmieniają się nasze spostrzeżenia, spojrzenia na różne tematy i zaczynamy pragnąć doświadczania nowych rzeczy. Czasami tych, o których nie mieliśmy pojęcia. Od zaczęcia czytania blogów zaczęła się moja "przygoda" z tym, aby zawsze, pomimo wszystko być sobą i nie dać się innym. Umiałam zawsze czytać blogi, wręcz godzinami. Tekst ich czytałam od deski, do deski, czasami nawet po kilka razy. Naprawdę uwielbiałam i uwielbiam, jak one mnie inspirują. Mam nadzieję, że niektórzy też tak mają, że potrafią się wkręcić w czytanie jakiegoś posta jak w naprawdę dobrą książkę i to wszystko czyni właśnie, tekst urozmaicony zdjęciami.

xoxo Pati

16 komentarzy:

  1. YouTube obecnie pożarł blogerów, jednak jeśli daje nam to szczęście i sprawia frajdę nie powinniśmy odchodzić od formy pisanej. Również kocham długie wywody, które są pisane, ponieważ każdy może dany tekst interpretować jak sam czuje, dlatego takie posty piszę.
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że czasem blogi amatorskie są sto razy lepsze od powieści w księgarniach. Są prawdziwe, pełne pasji i to czytelnik naprawdę widzi. Dlatego uwielbiam czytać blogi ale i pisać własne posty. Cudne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniusio powychodziłaś!
    Zapraszam do siebie:) -> r e y v z

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! :)

    Wpadnij też do mnie:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Codziennie sprawdzam YT i wtedy moge isc na sniadanie:) Juz taka moja rutyna, ze lubie zobaczyć co nowego słychać :) Dużo blogów zanika z biegiem czasu i malo w nich treści:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia! Ja również zauważyłam, że dużo blogerów odeszło na rzecz Youtube'a.
    >>MÓJ BLOG<<

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczme zdjęcia!

    Riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo racji. Teraz słowo pisane umiera a zastępuje je denne filmiki po to by tylko nacieszyć oko

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, czasem to aż smutne, że ludzie przewijają tylko szybko zdjęcia, ale nie utrudnią sobie życia, aby przeczytać kawałek wartościowego posta. Żyjemy w coraz wygodniejszych czasach, większość osób właśnie woli oglądać niż czytać, dlatego blogosfera oddała swoje 5 minut filmom na yt. To samo tyczy się książek i flmów. A szkoda ;)

    Zapraszamy LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się twój punkt widzenia. Przy okazji muszę ci powiedzieć, że masz wspaniały gust w modzie.

    Pozdrawiam i zapraszam - wyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką samą koszulkę <3
    genialne zdjęcia, buziaki ;*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń